مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 11:322022-09-20پزشكي

بوی ماه مهر| آغاز فعالیت پایگاه های تغذیه و بوفه های مدارس بعد از 2 سال


معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه پایگاه های تغذیه و بوفه های مدارس بعد از دو سال می توانند آغاز به کار کنند، گفت: اگر دانش آموز و اولیای مدرسه علائم سرماخوردگی و بیماری دارند حتماً در منزل استراحت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت در مورد موضوع تمهیدات لازم برای بهداشت مدارس در برنامه صبح و گفت وگو کنترل شده و اعداد و شاخص ها هم نزولی هستند اما باید بپذیریم که همچنان با شرایط اپیدمی کرونا و خطر شیوع سایر بیماری های تنفسی مواجهیم.

وی با تأکید بر اینکه بهداشت فردی همچنان باید با دقت و شدت بیشتری رعایت شود، افزود: شستن دست ها، رعایت نظافت به ویژه در سرویس های بهداشتی و شیرآلات و سطوح مشترک پُراستفاده مانند دستگیره های در و سطوح نیمکت ها ضروری است.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، استفاده از ماسک توسط دانش آموز و اولیای مدارس را ضروری خواند و گفت: اگر از زمان تزریق آخرین دُز واکسن اولیا و مسؤولان مدرسه 6 ماه گذشته باشد حتماً باید دُز یادآور را تزریق کنند.

فرهادی تصریح گرد: طبق ابلاغیه مشترک وزارت بهداشت با وزارت آموزش و پرورش، اگر دانش آموز و اولیای مدرسه علائم سرماخوردگی و بیماری دارند حتماً در منزل استراحت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی ماه مهر| آغاز فعالیت پایگاه های تغذیه و بوفه های مدارس بعد از 2 سال

بوی ماه مهر| آغاز فعالیت پایگاه های تغذیه و بوفه های مدارس بعد از 2 سال